Hoortoestel of gehoorapparaat nodig?

Bent u opzoek naar een hoortoestel of gehoorapparaat? Maar u kunt niet naar een audicien gaan. Bijvoorbeeld omdat u geen tijd heeft, de reis naar de audicien te lang is of dat u liever thuisblijft om niet te veel contacten met anderen te hebben. Dan heeft Ogenvoororen de oplossing voor u, namelijk een audicien aan huis.

Audicien aan huis

De audicien kan door heel Nederland naar uw huis komen. Uitgezonderd zijn de Waddeneilanden. Dit komt doordat de Waddeneilanden moeilijk bereikbaar zijn. Gelukkig kunnen ze voor de rest door heel Nederland wel eenvoudig naar u toekomen. Dit komt door hun 12 IntoEars vestegingen die zijn verspreid door het land. Zo streven ze ernaar dat je als klant nooit meer dan 50 kilometer moet rijden naar een vesteging. Voor als u bijvoorbeeld een probleem heeft met u gehoorapparaat. Vanuit deze vestegingen komen de specialisten u kant op. Als u toch liever zelf langskomt kan dit ook in een van de vestegingen. Afspraken op de vestigingen of voor een afspraak aan huis kunt u maken via de site of om te bellen naar Oogvoororen. U wordt dan altijd geholpen door een gediplomeerde audicien. De audiciens die bij u thuis langskomen hebben dezelfde professionele apparatuur als in de vestegingen. Alleen is de apparatuur bij de audiciens aan huis mobiel. Via een kennismakingsgesprek en een hoortest komen ze erachter wat uw eisen en wensen zijn. Aan de hand van deze informatie gaan ze opzoek naar de beste hoortoestellen of gehoorapparaat voor u. Tijdens een adviesgesprek wordt vervolgens besproken welke toestellen of apparaten dit zijn. Hierna kunt u zelf de keuze maken en komen zij hem afstellen. Uw heeft daarna nog 60 dagen de tijd om ze uit te proberen om te kijken of ze goed bevallen.

Ogenvoororen

Maar waarom zou u kiezen voor Ogenvoororen. Ogenvoororen wilt u altijd eerlijk en betrouwbaar adviseren. Op de site staat de top 50 van de best hoortoestellen en kunt u ze vergelijken met elkaar. Als klanten de moeite hebben met een keuze zijn ze altijd te bereiken. Zij hebben audicien op de klantenservice zitten. Zo kunnen ze altijd antwoord geven op de vragen over bepaalde toestellen. Ook kunnen ze handige tips geven voor het hoortoestel. Hoe je bijvoorbeeld uw hoortoestel koppelt aan audio of de televisie. Daarnaast willen zij zorgen voor een transparante hoorzorgmarkt. Dat je genoeg keuzevrijheid hebt en de juiste prijzen en voorwaardes goed staan aangegeven. Zo willen ze dat de klant in één oogopslag kan zien wat de verschillen zijn tussen toestellen. Zo kan de klant zelf een weloverwogen keuze maken, waarbij goed te zien is wat de kosten zijn. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *